Jaaha... Nyt on sitten uusi harrastus keksitty. Tämä blogi. Varsin kaupunkilaista sanon minä. Nooh, katsotaan nyt kauanko tätä uutuudenviehätystä kestää.

Tänne ajattelin viikottain kirjoitella tuntojani, aina kun tuolta jälkikasvultani kerkeän. Nyt kello on kaksi yöllä, pojat ja mies nukkumassa ja äiti ehtii olla täällä tietokoneella. Tämä on nyt sitä äidin omaa aikaa... =) Niinpä niin.

Hiljattain kävi kutsu lukioaikaisen luokan tapaamiseen. Ja huomasin samantien painivani samaisen ongelman kanssa kuin kaikissa kliseisissä jenkkielokuvissa: mitä ihmettä mä laitan päälle että näyttäisin mahdollisimman hyvin menestyneeltä ja että mahdollisimman moni katsoisi kadehtien... Kyllä, näin syvälle ollaan tultu. Kun on päivät kolmisteen kahden alle kolmivuotiaan kanssa, ulkonäkö pääsee vähän rapistumaan. Aluksi sitä unohtaa meikata. Tää tapahtu siinä kun esikoisen elämää oli takana parisen kuukautta. Sitten sitä ei kerta kaikkiaan mahdu vaatteisiinsa, siis niihin hyvännäköisiin. Lopulta, on siinä tilanteessa että kaikki kolme pyykkikoria pursuaa likaista LASTEN pyykkiä ja MIEHEN sukkia (miten kenelläkään voi olla niin paljon sukkia?!?), pyykkikone pyörii taukoomatta, lapset huutaa kurkut suorina millon mitäkin ja itse on tyytyväinen jos omat vaatteet on edes puhtaat. Ei vauvan puklua, hiekkaa, kissankarvoja tai mitään muutakaan vastaavaa. Kun lähtee lähikauppaan maitoa ostamaan poikien kanssa, rupeaa kaupan pihassa tarkistamaan että kaikki hiukset osottaa edes alaspäin... Ja että vaatteet on oikein päin päällä. Niin omat kuin lastenkin.

Mutta nyt hivenen liu'uin aiheesta sivuun. Kutsu tapaamiseen siis kävi. Kaikki vanhat tutut on siellä. Mielenkiinnolla odotan miten kaikki on muuttunut. Mun kiloja ei voi tietenkään ottaa huomioon koska  mä olen hiljan synnyttänyt. Mulla on vielä oikeus olla pyöreä. Ja mä imetän! Ei sillon VOI edes laihduttaa...;)

Nyt täytyy varmaan mennä unten maille. Pienenpi herää taas pian syötölle. Ja minullahan nämä maidot vielä kulkevat mukana eli ei voi edes miestä potkia puolestaan ylös...

-Janica-