Puran huoleni nyt tänne kun en halua läheisiä huolestuttaa.

Löysin kuukausi takasin patin rinnastani. Siis ihan selvän, liikkumattoman patin. Päätin silloin odottaa muutaman hetken josko se vaikka häviäis. Ei hävinnyt. Tänään sain aikaiseksi mennä terkkariin. Lääkäri nyt tekee sitten lähetteen mammografiaan, että tutkitaan varmuuden vuoksi. Suurin osahan näistä on aina hyvänlaatuisia vaivoja ja pahanlaatuisistakin selviää jos ajoissa havaitaan. Juuri olin vaan kirurgin luennoilla jossa käytiin kaikki rintojen patit läpi, ei varsinaisesti helpottanut mun oloa... Hiukan huolestuttaa mutta tuo lienee ihan normaalia tässä tilanteessa. Mielessäni olen jo luonnollisesti käynyt läpi jo kaikki syöpädiagnoosista rintaproteeseihin.

Olen 23-vuotias. Lääkärin mukaan minulta löytyy epikriisejä, tutkimuksia yms. 80-vuotiaan potilaan verran. Sairastan astmaa joka on todettu parivuotiaana ja johon on edelleen päivittäinen lääkitys. Tämän mukana on tullut sitten korvatulehduskierteitä, vuosittaiset hengitystie-infektiot yms... Molemmat raskaudet ovat olleet nimensä mukaisesti raskaita, sokeriarvot ja verenpaineet heitelleet miten sattuu.  Kyllä välillä ajattelee jotta josko vähän muillekin eikä aina minulle... Onko se kovin pahasti ajateltu?